Nova godina 2021. – DUBAI Magija Orijenta… 01-08.01.2021.
DUBAI
GARANTOVAN POLAZAK
MOVENPICK JUMEIRAH LAKES TOWERS 5* – CIJENA 1800,00KM
https://all.accor.com/hotel/B4J7/index.en.shtml
Dubai, druga po veličini od sedam država emirata, kojom upravlja porodica Al Maktum. Dubai, kao glavni grad prostire se u zalivu, u prirodnoj luci. On nije samo centar trgovine i industrije Ujedinjenih Arapskih Emirata. Poslednjih godina se ulaže dosta energije i truda u razvoj turističke industrije pred kojom je blistava budućnost.
Kombinacija najkvalitetnijih hotela, bijelih plaža na Jumeirah Beach-u, čistog luksuza, fascinantnih arhitektonskim projekata i orijentane atmosfere pretvoriće svako putovanje u nezaboravan doživljaj. Posjetioci ovog sigurnog arapskog mikrokosmosa mogu pronaći perfektno organizovanu uslugu, High Tech, netaknutu prirodu, pustinjska utvrdjenja, svjetlucajuće palate, fantastičan podvodni svijet – jednom riječju sve kontraste koji ispunjavaju srce svakog svjetskog putnika.
NAČIN PLAĆANJA
Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti 50% iznosa rezervacije. Uplate su nerefundabilne.
NAPOMENE:
Svaki putnik mora imati uplaćeno putničko zdravstveno osiguranje (uplaćeno putem agencije ili individualno)
Organizator zadržava pravo izmjene cijene aranžmana i fakultativnih izleta u slučaju drastičnih povećanja cijene nafte na svjetskom tržištu ili monetarnih poremećaja na finansijskom tržištu a koji utiču na kalkulativne elemente ovog aranžmana.
Buena Vista d.o.o. nije u mogućnosti da određuje satnicu po kojoj će letovi biti realizovani.
Vrijeme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost sarajevskog i odredišnog aerodroma) koji mogu biti otežani.
Buena Vista d.o.o. ne odgovara za eventualne promjene u satnici leta.
Za sve aranžmane važe Opšti uslovi putovanja SOL AZURA i BUENA VISTE od 01.04.2008. a koji su usklađeni sa UTABIH standardima.
VAŽNO – OBAVEZNO PROČITATI
IZVOD IZ OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA (CHARTER LETOVI):
CLAN 4.
“…Datum početka i završetka aranžmana utvrđen programom putovanja ne podrazumjeva cjelodnevni boravak putnika u smještajnom objektu, odnosno, destinaciji. Vrijeme–sat polaska ili dolaska putnika i ulaska putnika u smještajni objekat, uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom, koje mogu da utiču na vrijeme polijetanja aviona i dr., na koje organizator ne može uticati, te zbog toga navedeni razlozi ne mogu biti osnov prigovora-reklamacije putnika. Prvi i poslednji dan iz programa putovanja su predviđeni za putovanje (a kada je u pitanju drugi vid prevoza, putovanje može trajati i više dana) i ne podrazumjevaju boravak u hotelu ili mjestu opredjeljenja – već samo označavaju kalendarski dan početka i završetka putovanja, radi čega putnik nema pravo na prigovor-reklamaciju, zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanja hotela u ranim jutarnjim časovima, i slično.
Za avio aranžmane ugovoreno vrijeme početka putovanja je sastanak putnika na aerodromu, koji je najmanje 2 sata ranije, u odnosu na prvo objavljeno vreme polijetanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomjeranja navedenog vremena polijetanja aviona, organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primjenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, polijetanje-slijetanje aviona, kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satim, i ako je npr. obezbjeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka”, van ili u smještajnom objektu, smatra se da je program putovanja u cijelosti izvršen. Usluge turističkog vodiča, turističkog pratioca, lokalnog turističkog vodiča i turističkog animatora ili lokalnog predstavnika organizatora, predviđene programom putovanja, ne podrazumjeva njihovo cjelodnevno i kontinuirano prisustvo, već samo kontakt i neophodnu-nužnu pomoć putniku, po unaprijed utvrđenim terminima periodičnog dežurstva, objavljenih na oglasnoj tabli ili na drugi prikladan način. Instrukcije i uputstva turističkog vodiča, turističkog pratioca ili predstavnika organizatora (posebno u vezi sa vremenom polazaka, prevozom, smještajem, zakonskim i drugim propisima, i dr.) obavezuju putnika, a nepridržavanje pomenutih instrukcija predstavlja povredu ovih opštih uslova, i sve eventualne posljedice i štetu u takvom slučaju, snosi putnik u cjelosti. Usmene i bilo koje druge vrste informacija, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru, ne obavezuju organizatora i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika…”